Helgen :D

Oj, denna helg har vart fullspackad med olika saker!! Igar Blev det fodsedagsfest for Hanna en utbytesstudent Fran Tyskland :) sen idag Blev det overrasknigsfest och sedan Chicago!! :D men jag skriver Mara om det imorgon da jag Har min dator till hands ;) for nu Har min vardsyster lanat den for skolarbete :p sa imorgon blir det mer text och bilder :D Fick en fraga om villa aldrar man ar I olika arskurser I high school. Freshman ar fodda 95/96, Sophmore 95/94, Junior 94/93 och Senior 93/92... Men tror detta kan variera Fran skola till skolan och melon olika stater! Hoppas det var ett okej svar pa din fraga ;) och Har du nagon foljdfraga Eller om Nagot Helt annat ar det bara att fraga pa ;) Nu ska jag sova! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0