Igår 5/8/11 (mors-dag)

Igår var det mors dag!! Först blev det att jag åkte med barnens morfar och Little John för att fiska lite :P John fångade faktiskt 5 fiskar ^^ Men de blev utsläppta direkt efter :)

Sedan blev det att åka till John's amerikanska footballsgame för att sedan åka därifrån till Indianapolis!
En och en halv timmes bilresa för att äta på restaurang och det var bara ditvägen sen en och en halv timme mera hemmåt! Men otrolgit god mat var det :) Och kocken lagade maten på bordet framför våra ögon!!! :D Häftigt var det, så det var värt resan ;)

Tänkte visa lite bilder... Men tydligen verkar inte mind dator vilja läsa mitt memorycard... :'( Så när dte fungerara så kan jag lägga upp lite bilder här ;)

Nu funkar mitt memorycard så nu blire lite bilder :P ^^ 

        

        

        

        

Så då så har ni fått se hur restaurangen såg ut ;)

Nu blire läxor... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0