Igår (fredag 5/6/11)

Igår så hade vi tävling... NCC. Vi fick sluta vid 2.10 istället för 3.10 :D Så det var rätt skönt! Jag åkte som reserv :P Otroligt skönt! Och roligt hade jag :) Gick runt med en annan person och tog foton under hela eftermiddagen/kvällen :P Vi slutade med 570 bilder XD haha Har nu raderat en massa så nu återstår "bara" 240 bilder :P ^^ Men rolgit var dte att gå runt och vara fotograf ;) Foton kan ni se på min fb har skapat ett helt nytt album "NCC Track & Field 2011" heter det... Så kan ni se en massa foton. Annars så kommer jag försöka lägga upp endel här antligen imorgon eller på måndag, vår får helt enkelt se...

Imorgon är det morsdag!! Så om jag inte skriver ett inlägg imorgon så passa jag på att säga Grattis på mors dag!! Ha en superduper bra dag där hemma, mamma min <3 Vet tyvärr inte om jag hinner prata på skype eller så imorgon... :/ Men annars ha det bäst!! Puss & Kram <3 (PS. kolla din mail mamma)

        

Nu ska jag sova! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0