Indy!!! :D

Otroligt händelsefylld dag idag... dock kommer jag fylla på detta inlägg imorgon (lördag) då jag förhoppningsvis är lite piggare än nu ^^ Kan bara säga: Children's Museum, Speedway & Pirats of the Caribbean ;)

Haha kom just på vad jag tänkte skriva igår om museumet ^^ Jag, Kennedy & Mariana var där med John's skolgrupp... Gina var också där förståss... Men vi gick lite själva :P Vi gick in i shopen och sen ville vi gå ut igen..

Men då behövde vi gå igenom entren igen. Vi hade våra biljetter, men det stod "gruppbesök" på dem. Så det betydde tydligen att vi behövde gå med en vuxen imon gruppen. Så vi pratade med den kvinnan där i entren och sa att dom var där inne. Och hon lät oss gå. Men sen kom en annan kvinna upp till oss cirka 30 m längre bort. Och hon sa att hon skulle följa med oss till någon av de vuxna XD De hade alltså pratat genom walkitakies att vi inte hade någon vuxen med oss :P

The Children's Museum
     

     

     

     

     
                                   (Gjord av Jelly Beans)

     

Sen blev det lite speedway :D
     

     

Sen lite bilder från Indianapolis i bilen påväg hemmåt

     

     

Detta var min dag i Indianapolis :) Och juste emellan speedway och vägen hem så åkte vi också och kollade på Pirats of the Caribbean. Men har inga bilder därifrån :P 

     


Kommentarer
Postat av: Cattis

2011-05-22 @ 13:45:59
Postat av: Cattis

Oj, blev en blank kommentar, hehe... Sorry!

Men i alla fall!! Tack för en kul blogg!! Jag bara undrar hur gamla/vilka år freshmen/sophomores/juniors och seniors är födda?



Tacksam för svar! :)

2011-05-22 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0