Otroligt jobbig dag!! (tisdag 3/5/11)

Denna dga har varit sååååå otroligt jobbigt... Upptäckte ett hål i mina jeans när jag var i skolan, ett test som inte gick så bra, täcling i blåsigt, regningt och kallt väder... (vårat lag slutade tvåa, så det var ju iallafall positivt)

Kommer hem och ringer Converse företaget som försökt få tag i mig under dagen... Väntar i 30 min för att sedan få avbetsälla skorna!! För att de inte kan ta emot internationella kreditkort!!! Så sedan gick jag till Walgreens för att köpa ett tillfälligt kort som man laddar på med en summa (som man själv bestämmer). Sedan hem och försöka sig på att beställa skorna igen... gick inte för man behövde tydligen registrera sig, men då stod det att man skulle få hem ett riktigt kort som man behövde betala 6 US dollar/månad... Så fick lite panik!! Men det visade sig senare att jag inte behövde ha ett riktigt kort utan nu ska jag bara kunna navända pengarna jag laddat det med... Men måse vänta tills imorgon för att pengarna ska överföras till mitt tillfälliga kort!! Så imrogon efter skolan ska jag försöka beställa skorna IGEN!!! Har gjort det ett par gånger nu, så nu vill jag bara att det ska fungera SMIDIGT!!! 

       

Otroligt, krånglit, komplicerat och jobbigt!!! Så dessa skor har jag gjort mycket för ska ni veta, Tove & Lisa!!! Om det inte vore för att jag älskar er så skulle jag aldrig gjort det!!

Men nu ska jag sova! så att jag förhoppningsvis vaknar imorgon och att dagen som är blir bättre än denna dag... Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0