Sista riktiga skoldagen ´Track Banquet

Sista riktiga skoldagen idag... Jag behöver inte ta finals (slutprov) så jag är ledig nu till på onsdag nästa vecka, då vi har något slags träning inrför graduation (studenten) Och lite sådana saker :)

Vi hade tornado varningar idag... :( Uschh!!! Vi fick evakuera klassrummen för att förflytta oss till klassrum utan fönster. Där satt vi mot väggarna för 20 minuter sedan återgick vi till klasserna... Dock senare när vi skulle slutad vid 3.00 PM Så höll dom oss kvar 20 min efter att skolan skulle sluta.. Vi slutar egentligen 3.10 men vi fick sluta 3.30 idag pga ännu en annan varning :/ Så det var inte så roligt :(


Åååååååh Idag hade vi Track Banquet... Som ett avslut av säsongen! Fick ett till Award, ett sådant som jag fick från simhoppet också :) Men denna gång var det "Jon Vernon Guts Award" De som är skadade men inte ger upp, så vi var två tjejer och två killar som fick detta award. Så det var roligt :)

Men det gjorde mig så otroligt ledsen att inse att jag aldrig kommer träffa några av dessa tjejer i laget... Vi var ett antal utbytesstudenter som började gråta, och jag var en av dom... Men det är så otroligt svårt att inse att jag kommer lämna denna stad, min familj och mina underbara vänner som jag lärt känna. Så tårarna ville inte stanna inne :/

Men nu är det bara att försöka hålla kontakten :D Vissa har jag kommit så otroligt nära, det är nog dem jag komemr sakna mest... :( Önskar dom kunde flytta med mig tillbaka till Sverige, då skulel allt bli perfekt :)

Nu hör jag stormer utanför... Åskar gör det och på tvn så är det väder hela tiden, pratar om storm varningar och tornado varningar :( Håller tummarna för att unget kommer hända nu under natten!!

Ska sluta skriva nu! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0