Tisdag 5/17/11 middle school + sectionals...

Idag så var det inte många vanliga lektioner som jag hade... Hade de tre första rätt normala, men lämnade 10 min tidigare för lunch. Sedan var det att vandra till Lincoln Middle School för att prata. Alla utbytesstudenter var där för att prata om sina länder. Vi var uppdelade efter land så eftersom jag är enda svensken fick jag stå och prata inför varje klass själv... Det var 7 olika klasser och jag skulle prata 20 min inför varje, så jag pratade i totalt 2 timmar och 20 min. Efter det var jag helt slut! haha Egentligen skulle jag haft ännu en gång med 20 min men jag behövde lämna tidigare för att vårat friidrottslag hade sectionals idag!

Det regnade nästan hela tiden under tävlingen... Och utomhus är det också, så då får man ta vad man har ^^ Jag och en till tjej satt och delade en plastpåse runt oss :P Men roligt hade vi åt det :P
Tre tjejer gick vidare till Regionals som är på tisdag nästa vecka ;)

Men nu måste jag sova! Måste upp till skolan imorgon igen... Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0