Tiden mellan jag kommit hem och nu

Hejsan ni som fortfarande läser den här bloggen :) roligt att se att några fortfarande följer den även om den inte uppdaterats på ett bra bra tag... Sorry for that ;)

Tänkte bara ge er en liten uppdatering om vad som hänt sedan jag kom tillbaka till Sverige efter 10 månader in Indiana, USA.

Jag har pratat med min värdfamilj lite då och då över facebook. Tyvärr inte skypat pga att det är otroligt svårt att hitta en tid som passar alla när det skiljer 6 h mellan mig och min värdfamilj. Men har nästanintill bestämt att jag ska åka tillbaka nästa sommar runt 4 juli så jag är där och firar den med dom :) vilket känns otroligt roligt :D Så förhoppningsvis blir det som vi vill, bara jag kan ta tag i och boka en flygbiljett tur och retur snart :P

Vännerna pratar jag också med över facebook. och ibland känns det rätt jobbigt när man ser dom lägga upp bilder och så från matcher och tävlingar... Önskar jag var där och kunde träffa allihopa som jag lärt känna, alla vänner, familjen, lärare och tränare :) Det är många trevliga och väldigt bra personer man fått kontakt med under sitt utbytesår!


Jag har börjat i en ny klass nu och går sista året. Trivs mycket bättre i klassen än vad jag trodde att jag skulle göra innan jag började :) Så det är superskönt :)

Dock är det otroligt mycket plugg nu i skolan... Har tex mitt projektarbete som tar väldigt mycket tid... Jag och en till kompis driver ett UF företag där vi säljer väskhängare. Vilket är en väldigt smart pryl som är som en krok som man kan sätta upp på bordet och håller väskan uppe från golvet och man har uppsyn över väskan hela tiden om man tex. äter ute på restaurang eller så :)

Btw så kan ni gilla vårt företag på Facebook ;) www.facebook.com/krokigtuf Gör det gärna om ni vill, blir väldigt tacksam och så kan ni få mer information om vår produkt :)

Detta är det som hänt sedan sist plus lite mer kanske :P Men inget som är så viktigt ^^

Ha det så bra! många kramar från mig till dig

Kommentarer
Postat av: Amanda welander

Hej på dej my! Jag har planer på att åka till usa som utbytesstudent även jag. Jag tänkte bara fråga hur du kom fram till vilken organisation du skulle välja? Varför har yfu varit bra/dålig? Hur långt i förväg började du med anmälningar etc?

Du får jättegärna maila mig om du har tid att svara!

Ha de så bra! // Amanda

2011-11-03 @ 23:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0